Producenci

Blog kategorie
Zwroty i reklamacje

Uwaga: Reklamacji  i zwrotów nie przyjmujemy dla spersonalizowanego, na Wasze życzenie, jednego produktu ze sklepu: Książki "MYŚL!" z wpisem, dokonanym wg Waszego wyboru, na pierwszej stronie Waszego egzemplarza. Reklamacja w tym wypadku może być jednak skuteczna i będzie uznana gdy:

A. Wpis na pierwszej stronie nie jest zgodny z Waszym zamówieniem - przeznaczony był dla innej osoby.

    Nie podlegają reklamacji wpisy zgodne z zamówieniem, ale w wyniku pisania odręcznego     słabo czytelne, zawierające skreślenia, przebarwienia wynikające z charakteru pisma           odręcznego, a także drobne zmiany słów nie zmieniające sensu wpisanej dedykacji.

B. Otrzymali Państwo egzemplarz  posiadający wady produkcyjne: zniszczone strony, ewidentne wady druku, brak kartek. Tu jednak ekspertyza naszych biegłych będzie decydować czy wady te powstały przed wysyłką, w wyniku złego transportu, czy u odbiorcy, czyli u Was.

C. Jeśli podejrzewacie, że uszkodzenie mogło nastąpić podczas transportu - prosimy o dołączenie wszelkich dowodów mogących ustalić winę przewoźnika, zaś w przypadku gdy istnieje podejrzenie uszkodzenia przesyłki w transporcie - po prostu jej nie odbierać. Zostanie wtedy wysłana do Was ponownie nowa przesyłka, ale dopiero po wcześniejszym zwrocie przez przewoźnika i ustaleniu słuszności Waszych obaw. 

W przypadku ustalenia bezpodstawności Waszych obaw dotyczących uszkodzenia przesyłki w transporcie, lub nieodebrania przesyłki z innych powodów, przesyłka pozostanie w depozycie w sklepie i będzie mogła zostać odebrana  po opłaceniu dodatkowych kosztów transportu, o czym będziecie Państwo powiadomieni pocztą e-mail, a w przypadku braku takiej - pocztą tradycyjną. Brak odpowiedzi w terminie 4 tygodni od wysłania zawiadomienia jest równoznaczny ze zrzeczeniem się praw majątkowych do danego egzemplarza. Depozyt w firmie będzie przechowywany przez okres dwóch miesięcy od daty zwrotu, a następnie wystawiony w licytacji na Allegro z określoną minimalną kwotą pokrywającą wszelkie wydatki z nim związane. 

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
A.B. Andrzej Burkiet
ul.Łowińskiego 54
31-752 Kraków
tel. 12 684 22 17


Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt (nie dotyczy to książki nie zapakowanej oryginalnie w folię - patrz uwagi na górze), wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

A.B. Andrzej Burkiet
ul.Łowińskiego 54
31-752 Kraków
tel. 12 684 22 17

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl